Обласний педагогічний марафон "Штрихи до портрета Василя Сухомлинського"
" Використання електронних засобів навчання на уроках української філології
як засіб формування комунікативної компетентності учнів"
3 березня 2016 року на базі РМК відділу освіти Благовіщенської РДА відбувся семінар-практикум вчителів української мови та літератури.
як засіб формування комунікативної компетентності учнів"
3 березня 2016 року на базі РМК відділу освіти Благовіщенської РДА відбувся семінар-практикум вчителів української мови та літератури.
Мета : Формування потреби різнобічного розвитку власних здібностей і нахилів, оволодіння сучасними методами оперування знаннями, уміннями використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології (Інтернет, дистанційні форми навчання та ін.)
Були розглянуті питання щодо ресурсів мережі Інтернету у професійній діяльності вчителя української мови та літератури.


ОЧНИЙ ТУР ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «ДЖЕРЕЛО ТВОРЧОСТІ» У НОМІНАЦІЇ «КЕРІВНИК ГУРТКА-2017»
| ||
|

Круглий стіл «Новий досвід і партнерські відносини»
24 лютого 2017 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» проведено круглий стіл з проблеми «Новий досвід і партнерські відносини». Мета проведення круглого столу – розширення взаємозв’язків з педагогами-практиками у сфері шкільної європейської освіти, набуття нового досвіду в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом. Учасником у роботі круглого столу був Чучаєв О.В., директор Благовіщенського НВК №2. Під час педагогічного діалогу німецьких і українських освітян порівнювались діяльність керівників шкіл, підходи до контролю за роботою директора, учителя, роль громадськості у навчально-виховному процесі школи. Багато питань, що висвітлили німецькі педагоги, стосувались особливостей функціонування шкіл з різними статусами (реальної, інтегрованої школи, гімназії тощо), організації праці педагога: навантаження, підвищення кваліфікації, атестація, рівень матеріального забезпечення навчально-виховного процесу та заробітної плати. Цікавою була інформація про організацію участі німецьких школярів у різних інтелектуальних змаганнях, про кількість щоденного та щотижневого навантаження на учня, організацію позакласної діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар